Er du på udkig efter en ny medarbejder?

Hvorfor vælge HR-Rekruttering?

Som virksomhed kan det oftest være både tidskrævende, men også svært at finde den helt rigtige medarbejder.

Hos HR-Rekruttering har vi mange års erfaring i lige netop dette. Vi har stor ekspertise inden for rekruttering af medarbejdere, på både sundhedssektoren, bygge & Anlæg og meget mere. 

Hvordan foregår processen?

Snak med konsulent

Først tager du en snak med vores konsulent om hvad du som arbejdsgiver mangler helt præcist. Hertil går vi i dybden på hvad de skal kunne og hvad du stiller af krav, så vi er sikre på at ramme det helt rigtige match fra start.

Søgning efter medarbejder 

Nu starter vi søgningen efter medarbejderen. Når vi mener at vi har fundet den rigtige, får vi taget en dybdegående snak med kandidaten, og fremsendt reference fra tidligere arbejdsgiver.



Information på kandidat

Nu har vi fået indsamlet alt information på kandidaten som vi mener er et rigtig godt match til din virksomhed. Hertil sørger vi nu for at få tilsendt alle oplysninger til dig, så du kan tage en ganske uforpligtende samtale med kandidaten.

Job samtale

Nu har du haft kandidaten til en samtale, og det er nu op til dig om du vil gå videre med kandidaten eller ej. Hvis ikke det var et match, leder vi blot videre til vi finder den rette.

" Få mest værdi ud af dine penge og tid "

Vil du hører mere om hvad vi kan tilbyde din virksomhed?

Udfyld felterne forneden, og vi kontakter dig snarest